Ponad 9000 substancji zapachowych pozwoliło na stworzenie 90 unikalnych perfum zamkniętych w wymiennych wkładach Spring Air®.
Unikalne zapachy towarzyszące nam są często niedoceniane. Dobrze dobrany zapach w pomieszczeniu ma silny wpływ na sposób naszego myślenia, sposób działania i nasze samopoczucie. Stwierdzono, że miły zapach ma wpływ na nasze zachowania podczas robienia zakupów.
Zapach w spray'u z serii aromatherapy i aromamarketing są czymś więcej niż tylko rozpyleniem zapachu w pomieszczeniach. Spring Air® pomaga w identyfikacji marki firmy, przekazach marketingowych i dopasowaniu ich do klientów aby przestrzeń w której się znajdują kojarzyła się z miłym i przyjemnym uczuciem. Marketing zapachowy może stać się bardzo skuteczny w miejscach, w których istnieją inne stymulacje sensoryczne, takie jak wykorzystanie oświetlenia, dźwięku i luksusowych warunków otoczenia, umożliwiając markom nawiązanie długotrwałego emocjonalnego kontaktu z konsumentami.
Architektura zapachu:
Nuta głowy: Bergamotka, Kwiat pomarańczy
Nuta serca: Biała czekolada, orchidea, jaśmin
Nuta bazy: Piżmo, Drzewny, Korzeń fiołkowy
- Pojemność
- 250 ml
Brak opinii
Powiązane produkty