Ponad 9000 substancji zapachowych pozwoliło na stworzenie 90 unikalnych perfum zamkniętych w wymiennych wkładach Spring Air®. Unikalne zapachy towarzyszące nam są często niedoceniane. Dobrze dobrany zapach w pomieszczeniu ma silny wpływ na sposób naszego myślenia, sposób działania i nasze samopoczucie. Stwierdzono, że miły zapach ma wpływ na nasze zachowania podczas robienia zakupów.
Zapach w spray'u z serii aromatherapy i aromamarketing są czymś więcej niż tylko rozpyleniem zapachu w pomieszczeniach. SpringAir® pomaga w identyfikacji marki firmy, przekazach marketingowych i dopasowaniu ich do klientów aby przestrzeń w której się znajdują kojarzyła się z miłym i przyjemnym uczuciem. Marketing zapachowy może stać się bardzo skuteczny w miejscach, w których istnieją inne stymulacje sensoryczne, takie jak wykorzystanie oświetlenia, dźwięku i luksusowych warunków otoczenia, umożliwiając markom nawiązanie długotrwałego emocjonalnego kontaktu z konsumentami.
Wszystkie produkty Firmy Spring Air® są produkowane pod ścisłym nadzorem Światowej Organizacji Zdrowia i wytwarzane zgodnie z procedurami ISO 9001:2008. Firma Spring Air® jest światowym liderem w produkcji perfum.
Architektura zapachu
Nuta głowy: gardenia tahitańska, pomarańcza
Nuta serca: paczula, cynamon, goździk, ostry
Nuta bazy: wanilia, piżmo, drzewny
- Pojemność
- 250 ml
Brak opinii
Powiązane produkty